Thursday, January 22, 2015

Kebaikan dan Manfaat Vivix

Salam sejahtera dan apa khabar?

Kita sekarang berada di satu ketika di mana kita memerlukan supplement sebagai energy booster atau tenaga tambahan dan makanan untuk sel-sel dalaman.

Nak sihat kena ada effort atau usaha yang berterusan. Nak ke bila muda sihat walafiat, bila usia menginjak dewasa asyik sakit, pergi klinik dan hospital hampir setiap bulan? Kos rawatan zaman sekarang amat mahal, bukan seringgit dua.

Kesihatan ini boleh diibaratkan sebagai pokok. Jika kita selalu menyiram pokok, subur dan cantiklah pokok itu. Tapi kalau nak pokok berbuah, kena letak baja dan ada cahaya matahari. Sebabnya, air dan cahaya matahari ini sumber untuk pokok itu membesar dan mekar menghasilkan produknya iaitu buah, bunga dan daun.

Sumber air dan cahaya matahari inilah yang diibaratkan sebagai supplement. Supplement atau makanan tambahan akan mencukupkan keperluan badan kerana makanan yang kita makan kemungkinan tidak menyalurkan nutrisi yang mencukupi.

Kesihatan ini sangat berharga. Saya pasti tiada sesiapa yang ingin membazirkan wang yang banyak untuk mengubati penyakit seperti penyakit tiga serangkai iaitu kencing manis, darah tinggi dan sakit jantung.

Supplement yang dicadangkan untuk membantu melawan penyakit ialah:

Vivix

Vivix. Tonik ajaib Shaklee


Apakah Keistimewaan dan Manfaat Vivix yang menjadikan Ia Sangat Diminati Ramai?


1. Vivix bagus untuk anti-penuaan atau anti-aging. Antara kajian klinikal menunjukkan Vivix boleh menjadikan wajah awet muda.

2. Vivix membantu mengurangkan risiko sakit jantung. Sakit jantung ini antara pembunuh senyap tau. Oleh itu, memang kita perlu untuk sentiasa menjaga kesihatan badan kita.

3. Vivix membantu memulihkan strok. 

4. Kesihatan sendi pun boleh dibaiki dengan penggunaan Vivix.

5. Komplikasi penyakit seperti kencing manis boleh dielakkan dengan penggunaan Vivix bagi jangka masa panjang.

6. Vivix boleh digunakan untuk pesakit yang baru selesai menjalani kimoterapi. Ini kerana Vivix sendiri mempunyai kandungan untuk memperbaiki sel-sel DNA yang telah rosak.

7. Penggunaan Vivix dijamin membantu kesihatan keseluruhan.

8. Selain itu, Vivix membantu mengurangkan risiko nyanyuk.

Saya pernah cuba minum Vivix. Percayalah, rasanya sangat sedap. Macam ribena yang pekat. Sehari cuma ambil satu sudu. Kalau saya, setiap hari nak ambil pun boleh hehe.

Hubungi saya untuk info dan pesanan

Nabihah Yunus
Shaklee ID 893006
SMS/Whatsapp 012-3620750
Email: nabihah_yunus@yahoo.com

1 comments: