Tuesday, April 1, 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee

Berikut adalah cara untuk mendaftar ahli Shaklee:

1. Yuran keahlian
Jika ingin mendaftar AHLI SHAKLEE, ada dua pilihan yg disediakan untuk anda samada membayar yuran rm75 (semenanjung) atau RM 85 (sabah sarawak) termasuk pos atau pilihan kedua adalah dengan mendaftar secara FREE MEMBERSHIP. Pendaftaran adalah untuk seumur hidup ;)

a) Bayaran yuran RM 75 (Sem) dan Rm 85 (Sabah dan Sarawak) 
Pendafataran dengan yuran sebanyak RM75 (Sem) dan Rm 85 (Sabah dan Sarawak).  Ini boleh dilakukan bila anda hendak jadi ahli Shaklee tanpa membuat sebarang pembelian. Pendek kata hanya untuk daftar sahaja. Andai kata anda nak terus buat pembelian contoh 1 tin ESP, anda sudah layak untuk dapat harga ahli dan penghantaran akan terus dilakukan oleh pihak SHAKLEE bersama dengan manual kit (buku produk, senarai harga buku resit dan flyers).

b) Keahlian secara PERCUMA 
Keahlian secara percuma boleh didapati sekiranya anda ingin mendafatar sekaligus nak beli barang dalam jumlah lebih kurang Rm650 atau bersamaan dengan 200 point. Contohnya anda nk beli set menyusu 3M dan kawan-kawan anda pun nak beli juga, sehingga total up cukup 200 point maka automatik anda layak ntuk dapat keahlian PERCUMA.


Hubungi saya,
Nabihah Yunus
SID 893006
sms 012-3620750
FB Fanpage: Beauty.Health.Organic Supplement

0 comments:

Post a Comment