Tuesday, November 4, 2014

Kisah Cinta Saya dan ESP

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Energizing Soy Protein (ESP) ini adalah produk Shaklee pertama yang saya cuba. Masa tu, main cuba-cuba sahaja. Tak terfikir pun masa tu nak jadi ahli :). Bulan Julai 2013, buat pertama kali saya berkenalan dengan ESP.

Kisah Cinta Saya dan ESP yang Hot

- Perut saya kurang berbunyi (kalau tak, bunyi perut saya menyanyi minta diisi kerana kelaparan). Dah makan sarapan pagi pun lapar lagi hihi :D
- Lebih bertenaga, tak rasa lemau lembik badan. Kalau tak saya asyik nak tidur je haha
- Rasa fresh (sama macam kat atas tu). Masa saya start consume ni dekat bulan puasa. Kalau kita berpuasa ganti pun boleh minum. Memang saya rasa badan saya segar sahaja masa bulan puasa
- Kulit rasa lembap dan tak kering. Ini memang saya rasa walaupun masa cuaca panas


Manfaat ESP Shaklee
Selain untuk kulit dan tenaga, ESP juga sangat bagus untuk mendapatkan rambut yang sihat, memastikan sel kulit yang sihat dan mencukupkan keperluan protein yang hilang akibat proses memasak dan menggoreng makanan yang lama.

ESP ini ialah soya protein bukan GMO. Rasanya tulen dan ia juga diperkaya dengan 9 asid amino perlu serta proses pembuatannya dikawal oleh Identity Protection Programme (IPP). Maknanya, proses pembuatan ESP ini dijamin berkualiti, memenuhi dan melalui proses piawaian yang terbaik.

Cara bancuh ESP ini istimewa untuk pelanggan saya sahaja. Ianya esklusif dan yang pasti, banyak kesan positif yang anda akan perolehi. Saya beri jaminan, ESP ini sangat best, istimewa dan bagus untuk mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan.

Nak kesan lagi best? Saya akan cadangkan vitamin yang sesuai untuk keperluan badan anda. Setiap pembelian dari saya, saya akan invite anda masuk ke group esklusif kami. Saya juga akan pastikan anda mendapat guide dan konsultansi terbaik khas untuk anda.

Feel free to ask me anything ;)

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS: 012-3620750
Email: nabihah_yunus@yahoo.com



2 comments:

  1. ESP memang terbaik..cuma masa mula-mula minum dulu, susah juga saya nak terima sebab saya tak suka minum minuman warna putih..sekarang ni dah ok dah.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. ESP memang best dan rasa dia walaupun soya, tetapi sangat syok ehehe ;D. yang penting boleh bagi kenyang cepat dan mudah dihadam perut kan?

      thanks for sharing MamaBard

      Delete