Saturday, September 12, 2015

Keistimewaan ESP Shaklee yang Membuatkan Diriku Jatuh Cinta Dengannya

Assalamualaikum

Waktu saya belajar dulu, saya selalu rasa lemau, tidak bermaya, sukar menumpukan pelajaran di dalam kelas. Kalau waktu tengah hari sahaja, perut asyik berbunyi minta diisi. Berkeroncong habis bunyinya. Kriuk kriuk perut tanya mana nasi, mana nasi heheh :p

Lapar sampai boleh makan macam ni :)


Kalau ikut style makan macam gambar atas itu, sampai esok saya kenyang hihi. Sampai esok jugak saya tertidur kroh kroh kroh. Nak makan macam itu, memang perut tak lapar, tapi mata confirm nak terlelap. Sedap tidur hihi.

Nak kata saya ini jenis tak ambil sarapan pagi, ambil je. Jarang skip sarapan. Makan biskut ke, roti ke, kuih ke, semua tak jalan jugak. Kalau makan nasi lemak dah sah-sah saya boleh tertidur dalam kelas. Hihi. Pernah jugak tertidur sambil tersengguk-sengguk. Tak tahu kalau pensyarah nampak ke tidak sebab kelas ada lebih kurang 20 orang sahaja masa tu :D

Jadi, apa saya buat?

Masa itu waktu bulan puasa. Konon-konon nak kulit lebih berseri-seri sedikit masa nak menjelang Syawal kan... hihi. Saya order 1 canister ESP Shaklee. Sebab sudah baca banyak kebaikan ESP ini. Lagipun, saya tak kisah sangat minum air soya. Nak kata favourite masa tu... hmmm... so-so jugak. Tak lah minat sangat.

Lepas dah minum. Rasa lain macam pulak badan. Saya rasa lagi segar, lagi bertenaga, excited dan juga kurang lapar. Memang marvellous lah kesan dia.

Masa saya consume bulan puasa, jadi memang tak terasa sangat lapar tu. Haus adalah, biasalah kan? Tapi memang rasa kenyang dan energy yang lebih baik daripada masa tak ambil ESP Shaklee tu. Bila minum lagi, rasa mak oii.... sedap sungguh rasa dia!! Baru bancuh dengan air kosong. Tak bancuh lagi dengan jus buah ke, yogurt ke, air Nestle Bliss ke hihi.

Bila lama-lama dah suka minum ESP ini, baru tahu yang banyak sungguh kebaikan yang ada dalam satu canister itu.

Sebab ESP sebenarnya lah juga reason yang saya rasakan munasabah sangat untuk join keahlian Shaklee ini. Lagipun, bila dah join, memang dapat beli dan kumpul point setiap bulan. Bila cukup sahaja point itu, boleh beli ESP Shaklee ini lagi banyak-banyak canister. Mehhehhehee ;)

Energizing Soy Protein
Manfaat Energizing Soy Protein (ESP Shaklee)


ESP Shaklee ini juga banyak kelebihannya. Ia sangat-sangat membantu menghilangkan masalah kulit kusam, kulit yang ada jerawat, sering lesu (seperti saya dulu-dulu), keguguran rambut dan badan berisi.

Selain itu, antara kelebihan ESP Shaklee ini ialah ia dibuat tanpa menggunakan soya yang diubah suai secara genetik atau Genetically Modified Organism (GMO). Ia dikawal dengan proses piawaian yang ketat dan lagi seronok, 9 asid amino yang tubuh kita perlukan, tetapi tidak boleh hasilkan ada dalam 1 canister tong ESP ini :)

Lagipun, ia pilihan yang lebih sihat, selamat dan pastinya sangat berkhasiat. Kalau nak tau, banyak supplement dalam produk Shaklee ini, memang dapat kesan yang lebih hebat dan amazing bila di add on dengan ESP Shaklee :)

Jadi, jika anda nak dapat kesan positif seperti mana yang saya dapat, hubungi saya, pengedar sah Shaklee anda. Saya sedia memberi konsultasi eksklusif untuk mendapatkan kesan terbaik untuk anda.

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS/Whatsapp/Telegram: 012-3620750

1 comments:

  1. ESP memang my fav! Setiap pagi breakfast dengan ESP nih

    ReplyDelete