Monday, September 7, 2015

Bagaimana Nak Hilangkan Parut Demam Campak Dalam Seminggu?

Assalamualaikum

Semalam saya ada cakap nak share apa yang Puan Herny ambil untuk dapatkan kulit cantik dalam masa seminggu. Seminggu tau! Bukan sebulan, dua bulan. Puan Herny kena parut demam campak yang membuatkan beliau melakukan rutin kecantikan menggunakan produk Shaklee secara extra care. Tambah dos vitamin yang sesuai untuk hilangkan masalah kulitnya waktu itu.

Apa kata Puan Herny ni:

Testimoni Set Kecantikan Shaklee


Gambar atas tu adalah testimoni saya sendiri....

EPIK sangat tau... ramai orang guna gambar tu... teruk tau muka saya masa tu.. saya kena masa pergi UMRAH..

dah la ada 2 majlis besar masa tu..
1) Hari jadi anak
2) master celebration saya

Haaaaa ~ serammm muka macam tu macam mana nak join event! dah la event saya sendiri.. buat kat hotel pulak tu.. jadi saya treat secara intensive dalam seminggu je clear licin habis parut2 bagai tu...

saya gunakan pencuci muka ❤ NURTIWHITE > memang cuci muka dengan kerap.. 5 kali sehari asal wuduk je cuci muka dulu.. memang sangat bagus untuk renew sel-sel mati

* VITAMIN E > saya picit dan letakkan minyak kat parut-parut
* VIVIX > haa vivix saya ambil 3 sudu besar sehari! banyakkan? tapi memang awesome hasilnyaaa! 1 minggu settle! takde dah bengkak-bengkak, merah-merah... dia baiki dari dalam
* VITAMIN C > saya ambil 4 biji sehari

Atas tu kalau muka dah teruk sangat boleh buat macam tu! memang sekejap boleh setel... kemudian boleh maintain sesuka hati anda :) :) :)

Hebat kan testimoni ini? Syukur alhamdulillah. Apa-apa pun, nak kulit cantik, nak bebas parut, masalah cela di muka, hilangkan masalah jerawat atau jeragat dan kecilkan pori ke, do something about it.

Sebelum anda bertukar-tukar produk kosmetik atau skin care products, lebih elok saya suggest kan rawat dalaman dulu. Sebab bila dalaman dah cantik, luaran pun bertambah-tambah flawless dan gebu semacam. Nanti mesti ada yang nak tahu rahsia apa yang kulit anda bersih, lembap dan flawless ;)

Saya dan ramai wanita cantik lain menggunakan produk hebat Shaklee sebagai our favourite product ever lah hihi

Anda bagaimana? Berminat nak tahu bagaimana nak kulit bersih dan cantik macam Puan Herny?

Hubungi saya, pengedar sah Shaklee anda

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS/Whatsapp/Telegram: 012-3620750

2 comments: