Saturday, September 5, 2015

3 Sebab Kenapa Ramai Wanita Cantik Suka Makan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum

Selalunya, waktu perayaan Tahun Baru Cina mesti akan ada buah limau mandarin bukan? Rasanya sangatlah sedap, manis dan mudah didapati. Walaupun saya dan keluarga tak menyambut Vitamin C, kami tak ketinggalan membeli satu kotak buah limau mandarin.

Sebab waktu itu, memang kira buah hot stuff. Banyak kedai runcit ada jual bukan? Hihihi

Alkisahnya, buah oren, limau tempatan, limau mandarin, limau gedang (grapefruit) dan buah lemon dikategorikan sebagai buah-buahan sitrus. Kebanyakan buah-buahan sitrus kaya dengan vitamin C yang sangat bagus untuk gusi, untuk kulit yang licin, cantik dan semakin cerah, dan juga memperbaiki kesan parut, cela-cela di badan dan muka ;)

Hari ini saya nak share 3 Sebab Kenapa Ramai Wanita Cantik Sukakan Vitamin C Shaklee

1. Penggunaan secara konsisten dan istiqamah membantu menghilangkan masalah kulit seperti jerawat dan parut jerawat

Vitamin C ini boleh dikatakan sebagai vitamin untuk kulit yang cantik. Selalunya, punca jerawat dan parut jerawat ialah berpunca dari kekurangan vitamin C. Bila dalaman dah lengkap dengan nutrisi hebat seperti Vitamin C, barulah luaran pun hilang segala masalah kulit yang menghantui wajah selama ini...

Testimoni Si Cantik Manis yang Mengambi Vitamin C Shaklee secara konsisten


2. Kulit wajah akan menjadi semakin cerah, licin dan berseri-seri. Ini memang cerita betul-betul, bukan tipu-tipu kikiki ;)

Sebabnya Vitamin C Shaklee ini sangat kaya dengan antioksidan dan membantu pembentukan kolagen di dalam kulit. Anitioksidan yang terdapat dalam Vitamim C Shaklee diperlukan untuk menentang radikal bebas yang selalunya, menjadi punca kenapa kulit wajah kusam, kulit wajah tidak berseri-seri, kedutan di wajah dan penuaan pra-matang.

Testimoni Si Cantik yang Kulitnya Semakin Licin dengan Penggunaan Vitamin C Shaklee dan produk Shaklee yang lain


3. Vitamin C Shaklee mempunyai fungsi "Sustained Release" iaitu pelepasan secara berkala

Pelepasan secara berkala atau Sustained Release ini bermakna setiap 1 jam, sebanyak 100 mg Vitamin C akan dilepaskan ke salur darah.

Jika proses Sustained Release ini tiada dalam Vitamin C, tidak semua kandungan Vitamin C itu akan dilepaskan ke dalam salur darah sebaliknya, Vitamin C yang tidak diserap oleh badan akan dikeluarkan melalui proses pengeluaran air kencing.

Sat naaa.. ada lagi sebab vitamin C ni sangat perlu diambil oleh anda, wanita gojes di luar sana hihi... tetapi sebab masa mencemburui, saya tulis esok yaaa. Stay tuned.

Esok saya juga akan share Set Terbaik untuk mendapatkan kulit wajah yang flawless, anjal dan tegang khas untuk anda, wanita yang pentingkan kesihatan dan kecantikan.

Paling penting, wanita cantik dan gojes yang memilih produk Shaklee menggunakannya kerana ia sememangnya selamat, semulajadi dan bebas daripada bahan kimia serta ia terbukti berkesan.

Hubungi saya untuk pesanan produk Shaklee dan sebarang konsultasi

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS/Whatsapp: 012-3620750

0 comments:

Post a Comment