Friday, September 4, 2015

4 Sebab Ramai Wanita Cantik dan Gojes Memilih ESP Shaklee

Assalamualaikum

Bagi yang belum berkenalan dengan Energizing Soy Protein (ESP Shaklee), bulan ini adalah masa terbaik untuk anda rembat promosi best ESP yang pihak Shaklee Malaysia telah tawarkan.

Hari ini saya nak share 4 Sebab Ramai Wanita Cantik dan Gojes Memilih ESP Shaklee

1. Kesedapan dan ketulenan ESP Shaklee itu sendiri

ESP ini memang sangat sedap. Tak tipu punya hihi. Saya pun penggemar rasa soya ESP ni. Sedap bancuh camtu je. Nak tambah air jus, susu segar, Nestum, Milo pun boleh. Tiada masalah. Banyak resepi bila nak bancuh ESP. Nak campur dengan Performance Drink dari Shaklee ke, Cinch Shake pun dari Shaklee pun sedap. InshaAllah ;) 



2. Soya yang dihasilkan untuk ESP ini ialah soya tanpa GMO

Mungkin ada yang kata "Bukan soya ni tak elok untuk jangka panjang ke?" atau any perkataan yang try nak jatuhkan imej soya, diri saya ini tak layan okeh?

Sebabnya, ESP Shaklee dihasilkan daripada soya tanpa Genetically Modified Organism (GMO). Sebab GMO ini lah punca macam mana buah-buahan atau sayur-sayuran yang perlu ditanam ikut musim, boleh berbuah di mana bukan musimnya pun.

GMO juga mempercepatkan hasil tuaian sesuatu tanaman tetapi kualiti buahnya, bijinya tak elok berbanding proses semulajadi. Sebab mana boleh dipaksa-paksa proses semulajadi sesuatu tanaman itu. Kerana kejadian yang Allah S.W.T. ciptakan itu terbentuk cantik ikut masanya, dan proses suntik menyuntik nak dapatkan hasil ini sudah ubah genetik yang terbentuk cantik tanpa cela. Apabila ESP Shaklee ini tiada GMO, jadi tiada langsung suntik menyuntik yang mengubah komposisi dalaman soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP ini :D

3. ESP mempunyai kadar indeks glisemik yang rendah sebanyak 39 satu hidangan

ESP sangat istimewa kerana ia adalah rendah indeks glisemik (GI) yang menjadikan ia cepat dilepaskan ke dalam badan dan salur darah dan memberi kadar tenaga dengan cepat dan berpanjangan. Sebab itu banyak testimoni kata mereka rasa semakin segar, bertenaga dan tiada lagi rasa lesu apabila konsisten mengambil ESP Shaklee ini. Apabila waktu bulan puasa atau bagi mereka yang menggantikan puasa, banyak testimoni pengguna memberi feedback positif seperti lebih bertenaga daripada tahun sebelumnya yang mereka tidak mengambil ESP semasa tempoh mereka berpuasa.

Alhamdulillah syukur sebab mereka yang memberi feedback seperti ini kebiasaannya mengambil ESP sebab nak kurus, nak tahan lapar dan bagi ibu menyusukan bayi, nak tambah susu sebaliknya kesan semakin banyak dan bertambah pulak ;)

4. Kesan Kulit Semakin Cantik Jelita dan Masalah di Muka Semakin Menghilang

Ada lagi kesan hebat ambil ESP Shaklee. Kulit boleh menjadi semakin flawless, natural beauty dan tiada lagi masalah kulit seperti jerawat dan parut jerawat atau parut yang menjadikan anda bermuram durja. Ada siap ambil ESP secara konsisten, makin awet muda pulak tu. Sebabnya sel kulit dah semakin cantik. 

ESP ini kaya dengan protein yang sangatlah diperlukan oleh sel dalam badan untuk menggantikan sel yang lama dan sel mati yang tidak diperlukan oleh tubuh kita. Sel ialah asas binaan bagi organ dan organ terbesar badan kita ialah kulit yer hihihi...

-----------------------------

Kesimpulannya, jika anda semua nak juga mendapatkan kesan hebat seperti ramai wanita cantik dan gojes ini, ambillah ESP Shaklee. Pasti anda juga mendapat kecantikan natural beauty gituwww sebab mereka juga sebelum ini mempunyai masalah kulit muka yang kusam, kurang berseri, badan kurang bermaya dan lemah longlai terutamanya bila susu badan merudum, penat di bulan puasa dan mudah penat mengurus hal ehwal keluarga.

Rahsianya mereka mengamalkan pemakanan supplement seperti Energizing Soy Protein (ESP Shaklee ini lah). Rahsia yang wajar disebar-sebarkan hihihi

Saya yang nak bantu awak semua kelihatan cantik menawan sepanjang masa :D

Hubungi saya untuk sebarang pesanan produk Shaklee yang awesome ini.

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS/Whatsapp/Telegram: 012-3620750

0 comments:

Post a Comment