Monday, September 22, 2014

Bagaimana Nak Maintain Berat Badan?

Kaum wanita termasuk saya sendiri sering mengambil mudah untuk mengikuti program diet atau nak kurangkan perasaan 'overeating'. Saya nak berkongsi satu cara mudah yang memang terbukti boleh mantain atau turunkan berat badan. Apa dia?

Ambil sarapan pagi saje hehe.




Kredit: Beauty Tips

"By eating a healthy breakfast, you'll give your metabolism a jumpstart and be in better control of your cravings. Studies repeatedly show daily breakfast consumption is associated with maintaing a healthy weight." 

Anda risau sarapan yang diambil tidak sihat? Usah khuatir. Set Mighty Tripple Gems Shaklee mampu menawarkan khasiat terbaik untuk anda serta seisi keluarga. Nak membuat pembelian Energizing Soy Protein sahaja pun boleh.

Saya tiap-tiap hari minum ESP ni. Sekarang nak cuba tambah Collagen Powder dari Shaklee. Dapat kulit yang bersih dan sihat oho. Lagi-lagi umur saya pun dah makin naik. Kalau saya makin muda lain lah haha. Metabolisma badan pun setiap tahun semakin menurun :) Kena rawat sebelum terlambat.

Bulan ini Meal Shakes, salah satu supplement yang ada dalam Set Mighty Tripple Gems ini ada promosi. Setiap pembelian 1 set (terdiri daripada 3 tin Meal Shakes, anda akan dapat percuma 1 tin).

Shaklee juga ada melancarkan Shaklee Cares for Children. 10% daripada pembelian 1 set Meal Shakes akan disumbangkan kepada 2000 rumah kebajikan yang terpilih. Sambil membeli, sambil menderma.


Program Shaklee Cares for Our Children


Hubungi saya,

Nabihah (sms 012-3620750)

0 comments:

Post a Comment