Monday, October 7, 2013

Janji saya

Assalamalaikum,

Saya janji, kalau kulit saya makin bersihkan, yang saya upload gambar testimoni saya. Of course lah pakai produk Shaklee, wink wink :) Lagi satu produk yang saya pakai Naturactor daripada Jepun, ni skincare line punya. Dan lagi satu, tentulah tak boros lagi. Upload testimoni tu, nanti bolehlah beritahu upline Shaklee saya, sis Fatimah Tony hihi.

Nanti saya takdelah asyik kacau upline saya, tanya itu ini. Nanti mesti my mummy happy, since anak dia dah cantik (hahahahaha, lawaklah part ni, pasal muka saya ni tak kategori cantik, tapi saya tetap bersyukur dengan apa yang tuhan bagi). Sudah tentulah bila kulit muka dah ok, semua kerana Allah.

Lagi satu, apa-apa pasal negara bergelut, contohnya Syria dan Palestin, kalau saya dapat maklumat nak je saya post kat sini. Saya sayangkan rakan seagama saya, mereka adalah darah daging saya. Pray for MUSLIM all over the world, please. Hanya mereka yang tahu penderitaan yang tiada henti dan semoga Allah berikan kemenangan kepada kita, umat ISLAM seluruh dunia.


Semoga roh saudara-saudara Muslim yang mati syahid ditempatkan di syurga Firdaus dan tidak dihisab.

Terima kasih kerana sudi membaca. 

0 comments:

Post a Comment