Sunday, June 29, 2014

Set Mighty 3 Gems Sempena Puasa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Apa khabar? Maaf kerana jarang update blog. Sebelum itu, saya juga ingin mengucapkan selamat berpuasa khusus untuk kaum muslimin dan muslimat. Semoga ibadah puasa kita diterima dan amalan baik yang dilakukan diredhai Allah.

Seperti biasa, saya nak share berkenaan set dari Shaklee ini. Set yang memang kalau bulan puasa, paling popular bagi penggemar supplement Shaklee kerana produk cadangan ini memberi tenaga segera dan mengelakkan tubuh lesu menghadapi ibadah puasa. Jom baca entry saya selanjutnya ;).

Mighty Triple Gems ini terdiri daripada tiga supplement iaitu:
i) Energizing Soy Protein
ii) Performance Drink
iii) Mealshakes

Mengapa Kita Perlu Memilih Set Mighty 3 Gems ini?




Energizing Soy Protein - membantu badan kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan dan penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan yang tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik akan membantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta mampu membantu menganjalkan payudara. Kata lain, triple threat kerana pasti anda bertambah cantik di samping mendapatkan energy booster, hehe :D.

Performance Drink - ia membantu mengelakkan dehidrasi dan dalam masa sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, performance drink boleh membantu untuk menambah semula tenaga. Rasa oren yang menyegarkan pasti menambat hati anda!

Mealshakes - Merupakan multivitamin dan multimineral yang dilengkapi dengan sedikit protein dan fiber. Ia sesuai untuk anda yang sukar menelan pelbagai jenis vitamin dan supplement di sepanjang bulan ramadhan ini. Fiber akan membantu sistem penghadaman berfungsi dengan lebih sempurna serta anda membuatkan berasa kurang lapar lebih lama. Anak kecil pun boleh diberikan Mealshakes kerana khasiatnya menyeluruh.

*Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat? Anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya, pengedar sah Shaklee anda.

Nabihah Yunus
SID 893006
SMS 012-3620750
Beauty.Health.Organic Supplement





0 comments:

Post a Comment