Friday, February 21, 2014

Istimewa untuk Kulit

Kesihatan kulit boleh dipelihara dan dikekalkan dengan pendekatan yang lebih menyeluruh. Ia bukan sekadar bergantung kepada penjagaan luaran dan kosmetik semata-mata. Apa jua tabiat pemakanan akan memberi kesan terhadap kesihatan kulit.

Tahap kesihatan kulit juga menjadi penanda luaran kepada kesihatan dalaman. Adakalanya, penggunaan krim, losyen dan rawatan kulit tidak banyak membantu sekiranya ia berpunca daripada faktor dalaman. Mengambil makanan yang betul, dan mengelak makanan yang tidak sesuai boleh menyerlahkan kecantikan, kulit lebih awet muda tanpa kosmetik mahal.

Kecantikan sebenar bermula daripada dalam. Antara pilihan yang boleh kita amalkan untuk mendapatkan kulit cantik dan sihat adalah Energizing Soy Protein, B Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

Fungsi ringkas setiap supplemen:


Set kulit cantik dengan ESP


Energizing Soy Protein - Nutrisi tambahan yang membantu kulit membina sel-sel kulit yang baru serta menggantikan sel-sel kulit yang lama dan rosak.

B Complex - Membuatkan kulit nampak glowing, berseri-seri serta warna kulit menjadi sekata.

Vitamin C - Membekalkan kolagen kepada kulit. Kolagen yang cukup membantu kulit menjadi tegang dan gebu.

Vitamin E - Vitamin yang bersifat antioksidan dan sangat penting untuk kecantikan kulit, membantu masalah jerawat, melembapkan kulit membaiki struktur kulit serta membantu menghilangkan parut.

Hubungi saya,
Nabihah [SID 893006] [sms 012-3620750]

 

0 comments:

Post a Comment