Tuesday, September 30, 2014

Paris Souvenirs Giveaway by JINDRISSKA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Giveaway? So happy to join ehe :)

Puan blogger blog Jindrisska, nama beliau Aisya ini bekas kawan sekolah saya, bekas kawan sekelas saya, bekas homeroom saya, dan kakak homeroom saya. Sekarang terpisah jauh kerana Aisya melanjutkan pelajaran di Jerman, negara yang menang FIFA 2014 :).

Kadang-kadang saya panggil nama sahaja, Aisya, kalau masa homeroom ada kot panggil kakak, kerana dia lahir bulan Januari heeee.

Thank you so much Aisya invite, dan saya nak tag tiga kawan blogger untuk join giveaway special ini hehe. Sebenarnya perasan Aisya punya post, tapi (malulah hahhaha).


- Mya Akmal
- Nabilah
- Syafiqah dan Liyana




Hadiah pun menarik. Warna emas key chain tu bling bling. Dapat tak dapat lain cerita. Boleh jumpa rakan blogger hehe :D. Tarikh tamat giveaway tu 28 Oktober (kalau boleh nak je tag semua hahaha :D)

7 comments:

  1. Nabihah! tengkiu join! makin meriah giveaway kite.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. u're welcome. bestnya Aisya dapat makan angin ke Paris :)

      Delete
  2. Singgah follow sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah follow blog awak. thanks singgah sini :D

      Delete
  3. singgah sini
    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/paris-souvenirs-giveaway-by-jindrisska.html

    ReplyDelete